Nazlierdemir 36+4 günlüğüm bazen böyle Bebek titriyor gibi oluyor sizde de oluyor mu yada neden olduğunu bilen var mi
Ipekgulll Nazlierdemir valla bildiğin çırpınma gibi oluyor sanki çırpınıyor içimde yavrum anlamadım ki bende 37+0 ım
Nazlierdemir Afraninanasi59 sanki hıçkırık daha farklı ya düzenli tık tık olunca hıçkırık oluyor gibi öyle değil mi 😀
edis22 Egesr hickirik degil bildigin titriyor bende kac hafta once hissetmistim. Idrar yaparken oyle hissediliyor dedilerde 🤷🏻♀️
Revsandeniz Hıçkırık da olabilir düşme refleksi gibi bi durum da olabilir öyle bi yazı okumuştum bi ara sanki 🥰
Revsandeniz Nazlierdemir ya bazen bize de oluyor ya hani uykudayken düşer gibi oluyoruz bebeklerde de anne karnında o refleks başlıyormuş sanırım ama biz bunu hisseder miyiz onu bilemiyorum tabi 🥰🥰
Ccaannsseell 33+6 ’yız bizde oğluşumla 😍 bazen bende öyle hissediyorum. Nerde olduğunu hatırlamıyorum ama o titremeyi çişini yapıyor diye okumuştum bir yerde ne kadar doğru bilemiyorum 😁
Bebiscann Nazlierdemir çişini yapıyor canım ben öyle oluyor diye korkup hastaneye gitmiştim çünkü hıçkırıktan farklıydı, doktorum bebeğin çişini yaptığını söyledi, hıçkırık ritimli kalp atışı gibi bu bildiğin titreme meğerse çişmiş
Ezelunal1818 Bebiscann baya baya titriyor😂ilk beneğimde böyle yaptığını hatırlamıyorum.ikincide daha çok dikkatimi çekti😂