Doğuma az bir zaman kaldı, nasılsınız?
Her şey yolunda mı?
Hazırlıkları tamamladınız mı? 💜
Bende biraz korku biraz endişe başladı nasıl olacak ne yapacağım doğum anında diye düşünüp duruyorum her gün, onun dışında çok şükür bebişte bende iyiyiz, eksiklerimiz de az kaldı 34. haftadan önce hastahane çantasını hazırlamış olurum artık, ondan sonra da oğlumun gelmesini bekleyeceğim, normal doğum düşünüyorum tabi son anda bir manilik olmazsa 🙂