11mrv11 35 haftalığım her ay idrar testi veriyorum her ay enfeksiyon çıkıyor suda karışan tozdan içiyorum her ay ama yinede geçmiyor. Bebeğe de geçer mi bu enfeksiyon? Sizler nasıl başa çıktınız bu durumla?
Aselmuhammeteymen 11mrv11 bende de var canım antibiyotik verdi ama daha almadım benim oglumda da dogum yapana kadar nekadar idrar verdiysem hepsinde enfeksiyon cıktı belki 5 kutu antibiyotik kullandım bosa kullandım zaten gecmedi ama cok sükür ki bebekte be sıkın tı cıkmadı
VeraAnnesi 11mrv11 3 aydır bende de var lökosit 13 ama çok yüksek sayılmaz. Aşırı yüksek değilse sıkıntı yapma bol su iç. İlaç falan işe yaramadı bende de.
12mommy 11mrv11 benim oda cikmiyor ama akintim bitmiyor enfeksiyon onleyici gibi seyler kullandiriuor doktorum ama yok gene aynj kokulu sari renkde hep 🤦🏼♀️korkuyorum nolcak boyle normal dogumda bir zarari olurmu acaba
Mery38 22+4 haftalığım Bugün bende baktırdım bende de enfeksiyon çıktı yanmam yok o kadar da dikkat ediyorum valla bende çözemedim napacagimi
Cakiltasi2604 Bende cok yasadim bu problemi. Kasinti ve akinti problemi coktu bende fitil verdi doktor o ise yaradi bende