yenii_annee Arkadaşlar bunu yaşayan varmı yani elde uyuşma karıncalanma oluyor ama kafamda da oluyo böyle olan var mı yüzümde felan karıncalanma oluyo nedendir
Karsrsz yenii_annee tansiyonunuzu kontrol ettiniz mi benim oyle olduğunda tansiyon yükseliyormus meğerse
yenii_annee Aynrhkt 26 haftalık normalde hiç olmazdı ama bu 2. Defa oluyo geçen haftalarda da Bi olmuştu öyle
Pheebs yenii_annee Stres falan mı oldunuz bir şeylere. Gecen yaz benim de yüzümde ve basimda oluyordu ara ara batma hissi de geliyordu hatta baya korkmuştum. Mr falan çekildi bir şey çıkmadı kendiliğinden geçti. Doktorum sinir stres kaynaklı olabileceğini söylemişti
Aynrhkt yenii_annee kalsiyum eksikliği olabilirmiş yarın kan vericem değerlerime bakıcak Yinede doktoruna sor bilgisi olsun
yenii_annee Pheebs bebeğimin biraz sıkıntıları var yani stres yapmamaya çalışıyorum ama belki de içten içe yapıyo muyum acaba diye düşünüyorum
yenii_annee Aynrhkt sağlık ocağına gidince bende kan tahlili yaptırcam değerlerim genelde iyi çıkıyor ama bakalım