Arkadaşlar,kardeşler.Bugün ben evimde saksıda yetişen gülümün fotoğrafını paylaşmıştım.Bir arkadaşım bizde gebe güle dokunmaz,gül lekesi olur derler yazmış.Durduk yerde aklıma takıldı şimdi😒
Batıl inanç mı? Gerçekten yaşayan var mı? Yaşanıyor mu? Tedirgin oldum🙄😢 Bilen var mı acaba