Benim de akşamları özellikle yemekten sonra taş gibi oluyor, akşam yemeklerini hafif yersem mesela sadece çorba içersem biraz daha rahat oluyorum. Nefes alamama var hep yarım nefes aldığımı fark ettim ve kan testinde bir değerim düşük çıktı netten baktım organlara yeterli oksijen gitmediği zamanlarda düşermiş :( bebek hareketleri de azaldı gibi geliyor doktora gittim her şey yolunda görünüyor dedi. Umarım öyledir 🙏🏻 22+3 teyiz.