Kızlar bugün kontrolüm vardı 35 haftalık olduk. Kaburgamda aşırı baskı ağrı yanma şikayetim vardı. Doktor kontrol ettiğinde safra kesemde polip olduğunu gördü. Taş gibi değil de et beni gibi bir kitleymiş. Başına gelen var mı böyle bir şey acaba doğumdan sonra kendiliğinden geçer mi yoksa aldırma vs gerekir mi?