Gizembiniciogl1 Hayırlı olsun bebeğiniz. Bende geç öğrendim hamileliğimi içiyordum. Sonrasında 5 e düşürdüm hamile olduğumu öğrenince. Sürekli Bırakmak istiyordum ve kendime kızıyordum nasıl böyle bi afedersiniz cahillik yapıyorum diye. Neyse her şey yolundaydı bir sorun yoktu bi gün sigara içerken kanama oldu ve aşırı korktum doktora gittim ilaç verdi. Daha da azaltıp sigaraya devam ettim ama korka korka kanama sonra tekrar yoğunlaştı ve bir daha da içmedim. Şu an yeni lekelenmelerim bitti 16. Haftadayım. Çok zor bırakmak evet ama mecburen bunu yapmak zorundayız. Başarabilirsin bunu. Başkalarında sorun olmadı diye sende de olmayacağı anlamına gelmez. Ben de herkes içiyor ne olacak diye düşünüyordum. Ama onda olmaz bizde olur. Şu an kokusu bile bana iğrenç geliyor. İnşallah bırakırsın bebeğinle konuşarak elini karnına koyup bağ oluşturarak dene ben öyle yaptım. Sigara içmek istediğinde bebeğini düşün sakız çiğne çekirdek falan bişeyler atıştır geçecektir inşallah. En kötü alışkanlıklar bile 21 günde bitermiş. Kendini biraz zorla bu konuda pes etme ^^