Kizlar 34 haftalık olduk . Az önce uzaniyodum uzanirken çocuk çok sert hareketler yapıyordu ama ben umursamadim . Aradan biraz geçti tuvalete gittim iç camasirmda avuç içi kadar ıslaklık vardı . Ama altıma kacirmadim eminim . Neyse afedersiniz pecetyle silinip kalkacaktır ki peçete de çok akışkan sarı kahverengi akıntı geldi . İkinci gebeliğim ama ilk gebeliğim sezaryen olduğu iicn anlayamadım . Ağrım yok . Korkuyorum acaba suyum mu siziyo . Aranızda böyle olan var mı ?