Lami__R Aynı şeyi yaşadım doktorumun söylediğini direkt aktarıyorum. Taze kan değilse ve buna kasık ağrısı eşlik etmiyorsa endişeye gerek Yok. Kasık ağrısı kanla birlikte olursa sıkıntı dedi.ilaç vermedi. Ama şöyle bi şey de var kese içinde falan kanama alanı yokmuş belki de bu yüzden bu kadar rahattı. Bu arada doktorum bulunduğum yerdeki en iyilerden biri