Asterujdndl Tanemveannesi_ âmin insallah canim Allahim bebeklerimizi kucağimiza vermeyi nasip eder inşallah 🤲🤲 ve bişey size sora bilirmiyim
Nzlisk Tanemveannesi_ aynen de öyle geziyorum zaten 😁 amin insallah hepimize kolay doğumlar nasip olsun 😇
Tanemveannesi_ Nzlisk amin inşallah 🤲❤️ mübarek üç aylarda bütün hamileleri bir avazda kurtarsın inşallah 🤲❤️
Nzlisk Suna0991 inanın bilmiyorum her ufak sancıda doğuracağım zannediyorum ama geciyor geçmeyince korkuyorum çok karışık bir dönemmiş hiç olmadığım kadar cahil hissediyorum kendimi 😁
Suna0991 Nzlisk zor bi bekleyiş bende bugün akşama kdr dogurcam galiba diye gezdim tık yok 😂 galiba dogum sancısı daha farklı
Tanemveannesi_ Merikooo ay öyle demeyin korkutmayon beni de 😂 iki basamaklı kar xor geçiyor diyorlar bu zamana ışınlandım resmen bundan sonradi da çabucak gelsin ❤️❤️❤️
Merikooo Tanemveannesi_ valla bende çok sabırsızlanıyorum resmen dakika saat sayıyorum ama gecmiyo herşey ağır isliyo bnaa göre 😂
Tanemveannesi_ Merikooo 😅 ay inşallah çabucak geçer bebeislerimiz de zamanında sağlıklı gelirler inşallah 🤲🧡
Tanemveannesi_ Asterujdndl ben şuan 25+6 yim bı agri hissetmiyorum arada bir fazla iş yaparsam ancak belim biraz ağrıyor ama ekstra bişey olmuyor şükür iyiyim 🥰