kızlar ben 18 haftalık hamileyim daha cinsiyeti belli degil bir türlü öğrenemedikk bugun gittim doktora ama ne ultrasonda doğru düzgün görebildik ne de başka bişi düşünün yani bana fotograf diye kapkara bişi verdi kendi bile anlamadı bende merak edip cinsiyeti sordum kıza benziyor dedi ama kesin demiyorum hazırlık alışveriş yapma dedi yüzde 1 ihtimal de olsa değişebilir erkek olabilir yumurtalığı aşağı geç düşebiliyor göremeyebilir o yüzden bir sonraki ay yine gel dedi böyle bir şey başına gelen var mı acaba neye inanacagımı şaşırdım çünkü ♥️ biraz uzun oldu kusura bakmayın