Deletedmom_1 Çok şükürr bugünleri gösterene son 28 gün çok heyecanlıyım aynı haftada olanlar kaçar kilo aldınız nasıl gidiyor hazırlıklar tamammı 🥰🥰
gamzosgamzos Deletedmom_1 bizde tam 36+0 olduk sezaryen olacağım icin gunumuz belli son 14 inşaAllah 🙏😍 49 ile hamile kalıp 69 oldum +20 ile devam 🙈 29.haftadan beri erken dogum riskim oldugu icin herseyimiz hazır 👍 sende durumlar nasıl
Babynisan Deletedmom_1 36+5 herşey tam 🥰🙏 +27 kilo aldım şuan bakalım doğuma kadar 30u görücem galiba 😂😂
ElfErk Deletedmom_1 11 kg🙆♀️🤰 hazırlıklar tamam bebiss için.. bu cumartesi ev temizliğini se halledince başka bir şey kalmıyor gibi:) sizz nasilsinzz
Arashsn Deletedmom_1 ayni haftamdayim.hazirliklar tamam ama ben tamam değilim galiba gün yaklaştıkça korkuyorum size gün verildi mi
Deletedmom_1 Ceylan_Akd bende 13buçuk 😂😂 bizimde herşeyimiz tamam çok şükür beşiği sipariş vericez bi türlü veremedik 🤷🏻♀️☺️
Deletedmom_1 gamzosgamzos yaa sizi hatırlıyorum eski tartışmalarda görmüştüm rabbim tamamına erdirsin inşallah 🥰
Deletedmom_1 ElfErk bizim birtek beşiğimiz kaldı onuda yarın halledicez inşallah 13-14 kilo aldık bakalım doğuma kadar 15 ile kapatmayı düşünüyorum 🥰
Aynrhkt Deletedmom_1 bende 36+1 el yola devam 20 kg aldım kızlar parmaklarımda uyuşukluk var sizde yaşadınız mı bu ve buna benzer mi durum
Deletedmom_1 Arashsn yok hayır bu cuma gideceğim ama çatı muayenesini bebek kanala girince yapacağım dedi sadece muayene ve nst gircem sanırım 😬😬
Deletedmom_1 Nazlimom ayy maşallah zaten bebek kilosu plesenta su ödem vs 7kilo oluyo sen hiç almamışsın ne güzell 🥰❤️
Esranr95 36+2 11 kilo aldım doğumum kendi isteğimle sezeryan olacak ama doktorum henüz gün vermedi 38+5 olunca gel gününü belirleriz dedi geç almanın peşinde 😊 günümden önce çocuk gelmezse tabi 😀
Deletedmom_1 Esranr95 ayy bende bi an önce doğurmak istiyorum yüzünü falan çok merak ediyorum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Aynrhkt Deletedmom_1 sordum tahlil yaptırmamı istedi şekerden şüpheleniyor sanırım ve tansiyonunu ölç yüksek çıkarsa gel dedi