18Ocak benim de cumartesi 39. Haftam olcak gebelik şekerim olduğu İçin bebeğin kendisinin gelmesini beklememiz risk olur dedi doktorum. Eğer kendi sancısıyla gelmez ve açılmam olmazsa suni sancı vererek doğumu gerçekleştirecek. Perşembe günü tarih belli olacak. Bebek çok etkileniyor mu suni sancı ile bilmiyorum ama doğum olmazsa şekerden dolayı riske atmak istemiyorum son haftalarda daha riskli oluyormuş 🥺