RabisScik bir tane 10 lu bir tane 5 li aldım. Gerisini hep alt üst zıbın falan aldım. Onlara uygun şapkalar ve eldivenler aldım ortak renklerde. İlk 2 ay giyeceği şekilde aldım herseyi. Çok çok almaya gerek yok sonuçta bebegin kilosu boyu nasıl olacak bilemiyoruz şimdiden büyüdükçe alırız diye düşünüyorum