Sumeyyeerdem mervesasmazz Hastaneye git canım kimde ne olursa olsun gebelikte hiç bi kanama normal kabul edilmez
Gulcingezer mervesasmazz bende de oldu ben kaybettim 7 haftalikken bol bol dinlen igne yapsinlar gerekirse anca o tutuyo cnku kanama alani var mi icerde
BeyzaF mervesasmazz benim 9 haftalıkken olmuştu progestan kullanıyordum zaten ama çoğalınca gece acile gittim doktor yatış verdi düşük önleyici iğne yaptılar 1 gün sonra kanamam lekeye dönüştü sonra ilaca devam ettim geçti çok şükür
mervesasmazz Gittim ve progestan başladık ama işte ne sürede geçecek ne olacak düşünüyorum sizlerden başına gelen varsa dinlemek isterim
Aselinkooo mervesasmazz sağlıklı bir gebelikse illaki size tutunur. İlaç Bi iki güne keser lekeye döner oda zamanla geçer. İlacı vaktinde alın aksatmayın. Kanama çoğalırsa tekrar gidin. Kanama alanı mı vardı kanama sebebi için ne dedi
mervesasmazz Dün en son doktora gittim kanama alanı yok pembe renk kanama olduğu için progestana başladık hastaneden dönünce kanamaya döndü doktoruma yazdım yine hapı sabah ağızdan akşam 2 vajinal şeklinde çevirdi
Mferideb Bende oldu lekelenme kahverengi mat renkte 3 defa oldu şuan hiç bişeyim yok doktorada gitmedim. Ancak kırmızı renkte bir kanamaysa endişelenmelisiniz ağrılı ve sancılı değilse sıkıntı yoktur
mervesasmazz Adet ağrısı gibi ağrım var ama dayanılmayacak şekilde değil zaten kanama miktarı da yoğun değil