ayshe54 aslında erken doğum riskim vardı ozaman başladı sancılarım daha sonra iğne ilaç vs kullandım risk kaldı ama tekrarlayabilir demişti doktorum şuan belimden kasıklarıma inen bir sancı var bebeğimin her hareketini rahmimde hissediyorum ve baskı yapıyor