33 haftalık hamileyim. Gece uyurken bir miktar elimde olmadan kaçırmaya başladım. Yatağa gelecek kadar değil tabii. Ama canım çok sıkılıyor artık iç çamaşırı pijama dayanmıyor. Sizler de böyle bir sıkıntı var mı? Acaba bebeğim kanala erken girdiğinden midir bu sıkıntı. Doktorda korkmayayım diye bana altına kaçırabilirsin falan dedi ama…