Merhabalar :) 32 haftalık oldu ikizlerim daha fazla ağırlaşmadan bebek arabası isini halletmek istiyorum. Tecrübeli ikiz anneleri hangi bebek arabasını aldınız? Yanyana olan mi yoksa arka arkaya olandan mi almalıyım? Aslında oğluma travel sistem aldım,sonra pişman oldum baston puset almadığım için. Tabi tek çocukla ikiz aynı değildir,fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🥰