Hrakkus33 Kızlar doğumunuzu nasıl yapmayı düşünüyorsunuz ? Belden uyuşturmanin yan etkilerini yaşayan var mi ?
Deletedmom727271 İlk sezaryenim genel oldu bir sorun yaşamadım rahat geçti. Bunu da değişiklik olsun diye spinal düşünüyorum o nasılmış bakalım :)