merhabaaa bende skolyoz ameliyatı oldum 16 yaşımda, S şeklindeydi ve eğilme derecesi sürekli büyüyordu. ilk hamileliğim hiç zor geçmedi, skolyoz etki etmedi hiç ağrı vs olmadı. tabi olmayacağı anlamına gelmiyor ama önemli olan derecesi, sürekli eğiliyor mu, ilerliyor mu diye kesin kontrol ettirmelisiniz. istanbuldaysanız mutlakaaaa amaa mutlakaa DR. MURAT BEZER ‘i bulunn 🙈 rabbim yardımcınız olsun birşey sormak isterseniz buralardayım ben