ben doğum yapmadım daha ama epidural normal doğum yapıcam allah nasip ederse doktorum araştırdıklarım annem ve teyzemden bildiklerimi söylüyim
avantaj
çok ağrı çekmiyosun en iyi yanı bu yani uyuşuyosun sancın her geldiğinde elinle düğmeye basıyosun her seferinde doz yükleniyo diyim anlatabilmek icin😂
dezavantaj
sancı ağrı hissetmediğin icin ıkınacağın zamanı bilmiyomuşsun yani doktor sana şu an ıkın şu an ıkınma vs diyebiliyo
yırtık olabiliyo hissetmeyip cok ıkındığın icin,hemoroid vs cıkabilir tabii her normal doğumda olabilceği icin
uyusukluk sürüyo bacaklarda bi kaç saat
annemde sonradan bel ağrısı kaldı.. teyzem de kalmadı
bildiklerim bunlar