Alparslannannesi Kbraataselim canım benim kuzenimin ocağın 25 de adet olmuştu 2 hafta önce gittiğimizde değeri 2195 çıkmıştı değeri ozaman 6 haftalik demiş doktor ama kese yok düsük olur demiş sonradan kese oluşur mu wger ki dış gebelik ise yada değilse
Kbraataselim Alparslannannesi ya bence kanaması yoksa belli olmaz ben 5. Haftada gittim ilk karından görünmedi vajinal baktı doktorum bebeği bile gördük çok şükür. Ama ben ilk öğrendiğimde adetim 2 gün geçmişti ve beta 2300 dü. Sonraki hafta gittim vajinal hem kese hem bebek göründü.
Kbraataselim Tugcemd merak etme o yerleşiyor şuan inşallah🙏🏼 Kasık ağrısı da çok oluyor bu haftalarda endişelenme. Kendini çok yorma. İnşallah herşey gönlünce olur. Bol bol dua et. Olumsuz şeyleri okumamaya çalış. Çünkü psikoloji çok önemli❤️
Alparslannannesi Kbraataselim kanaması vardı o gün gittiğinde oyuzden dusuknolur demiş tabi şimdi randevu gününü bekliyor
Kbraataselim Alparslannannesi yani bilemiyorum canım kesin bişey diyemem hakkında hayırlısı olsun progestan falan kullanıyor muydu. Düşük tehlikesi olduğu an veriyorlar. Ama emin değilse bir doktora daha danışsın bence.
bayanukuslu Tugcemd 5 haftada keseyi gördüm. Pazartesi tam 7 haftalıktı o gün de kalp atışını duyduk ☺️☺️ Şuan 7+2 deyiz ☺️☺️