24 haftalık hamileyim dün akşam karnımda başlayan bi ağrı oldu ve hala ağrıyor sanki bütün gün karın kası çalışmışsınız da hamlamışsınız sonrasında oluşan ağrı gibi göbeğimin her tarafı ağrıyor 🤦🏼♀️ Acil bişeydir diye doktora gittik ama bişey çıkmadı herşey normal 🤦🏼♀️ ilk hamileliği yaşayanlar normal mi sizce bu 🤦🏼♀️ bebek büyüdüğü için kaslar mı genişliyor o yüzden mi 🤦🏼♀️ Ama böyle bi ağrı yok. tek başıma ne sağa dönebiliyorum ne sola 🤦🏼♀️