Ayss03 ben bu yüzden 2 haftadır riskli gebelik takipliyim canım 2 haftaya kadar sorun yoktu bi anda 2 hafta gerilik çıktı geçen hafta 35 haftalıkken gittim 2085 gram çıktı sürekli her hafta beni çağırıyorlar gerilik daha da artarsa hemen alırız dediler armadığı sürece aZ da alsa 37 en geç 38 de alırız dediler beslenme eşinde sorun görülmediği için böyle söylendi bence sende bi perinatoloğa randevu al canım git baktır bekleme