Huri54 Eylull17 Pınar hanıma gittim o zaman hamile değildim sezaryen yerinde sivilce vardı o kadının tavrını sevmemiştim ilgisiz gelmişti bana bi de hamile kalma dedi ben hamile kaldım 🤭😆 el mahkum Bülent’e gidiyoruz
Eylull17 Huri54 hamilelik öncesinde devlette eda hanimda memnun kaldım ben ama hamilelik için pınar hanım çok ilgili 7 ay devlete gidiyordum pınar hanım için devleti bıraktım hem muayene hem dogum yeri anlamında 🥰