Seldaapk Ben Balım koymak istiyorum kızımın adını eşim karşı çıkıyor herkes öyle hitap edicek gos olmaz diye sanırım kızını kıskanıyor şimdiden 🤣bakalım sanırım iki isim olucak
deletedmom213 Cinsiyt belli deil benim ama ben unisex isimleri seviorum :) Kızda olsa erkekte olsa mesela ömür olur görkem olur ne biliyim :)
cennetkokusu guleycan Kızımız olacak inşallah. Amine ya da Meryem. Ben ikisini de çok beğeniyorum ama eşim de Amine daha baskın. Büyük ihtimalle Amine olacak. 😊