RabiAdem bu herkes için geçerli olan bir durum değil. Benım ıkı kaybımdan sonra su an ikisinde kullandıgım için gebeliğim saglıklı ilerliyor.
Yani herkeste böyle olacak diye bir durum yok siz şanslıymışsınız kullanmamanıza ragmen saglıklı ilerliyor. Ama maalesef benım öyle değil. Benım pıhtılaşma derecemden kaynaklı ikisinide her gebelugımde kullanmam gerekiyor