Elif1910 Kızlar 33. Haftadayim son 1 haftadir aşırı derece de midem yanıyo ve mide gazım oluyo şişkinlik oluyo acıkıyorum ama bişey yemeye korkuyorum artık midemden çok rahatsız oluyorum var mı bu sıkıntıları yaşayan, ne yapmam gerekir
superstar_00 Elif1910 Merhaba mide yanması icin gaviscon verdi bana doktorum omun dışında yogurt mide yanmasina iyi geliyor, kimilerinde elma mide yanmasina iyi geliyor bunlari deneyebilirsiniz mide gazi için eğer kabızlık sorunu yaşıyorsanız bol bol su içmenizi öneririm bagirsaklarinizi çalıştırır.
Begumergun Elif1910 sarı leblebi ve ılık süt biraz olsun rahatlatıyor. Ve tabiki en mükemmeli gavıscon hamilelerin kullandığı mide ilacı doktoruna sorup kullanabilirsin canım
Deletedmom727271 Maden suyu elma ılık süt rahatlatıyor. Onun haricinde doktorunuza danışıp ilaç verebilir. Bebek mideye baskı yaptıkça son kaçınılmaz oluyor maalesef ilk hamileliğimde bende çok çektim doğuma kadar 😏
Elif1910 Deletedmom727271 son ayıma kadar hiç bir problem yaşamamişken son günlerde fazlasıyla zorlanıyorum çok kötü bir durum
Elif1910 superstar_00 kabızlık durumumum yok ağızdan çıkarılan gazla alakalı problem yaşıyorum gaz çıkarıyorum ama rahatlayamiyorum midemden
Deletedmom727271 Elif1910 ilk hamileliğimde bende 30.haftadan sonra yaşadım doğuma giderken bile yanıyordu. 😂
superstar_00 Elif1910 Sade maden suyu icebilirsiniz günde 1 şişe olacak şekilde o midenizi rahatlatır.
Elif1910 Deletedmom727271 uyuyorum uyanıyorum geçmiş mi diye bekliyorum fakat aralıksız devam ediyor yanması
Deletedmom727271 Elif1910 hamur işi kızartma baharatlı şeylerden uzak durun eğer tüketiyorsanız. Doktorunuza danışın ilaç versin işe yarayabilir 🌼