Kıxlar 35+5im dayanamyrm resmen ıkıncı gebelık çok fazla agrıyor her yanım soluk alamyrm nefessız kalıyorum daralıyorum hep ılk doğum normal sunı ıle oldu belım kaydı o yüzden normal düşünmüyorum doktorum sezryna gün verır mı acaba 10 güne gıtsem? 22 nısan normalde dogum