Ebraniz 18+5 haftayim şuan ne zaman başlamalıyım birde hangi kremi önerirsiniz kullanıp memnun kaldığınız krem varmi
Begumergun Ebraniz önemli olan krem değil canım düzenli nemlendirmek tek bi kreme bağlı kalma. Ama bio oil mutlaka kullan. Ben hindistam cevizi yağı, bio oil, bebe yağı, striacare krem kullanıyorum
Sarahhh Ebraniz Yağlamakla falan değil cnm o genetik ve deri tipinize bağlı bişey ne yapsanda çatlar ve ya bişey sürmesen bile çatlamaz