Rabiabalclar Haftaya girdiğimden beri el ve ayaklarımda çok aşırı bir kaşıntı var sizdede öyle oldumu nasıl hafifledi
kartanesi02 Rabiabalclar bende bu gece itibariyle 37 oluyorum benimde kollarımda ayaklarımda ve belimde kaşıntılar başladı 2 gündür kuruluk var nemlendirici krem kullanıyorum kurumasını önleyince biraz daha iyi oldu gibi
Balarisiii Rabiabalclar ben de kaşınıyordum öyle kolestaz çıktı ve pazartesi doğuma alıcak doktorum çok riskli bir durum doktorunuza sorun lütfen ani bebek kaybı olabiliyormuş Allah korusun
Dark Rabiabalclar doktorunuza bildirin. Gebelik koleztazi olabilir. Haftaniz büyük ona göre gereken yapılır
Balarisiii kartanesi02 ben de kaşınıyordum öyle kolestaz çıktı ve pazartesi doğuma alıcak doktorum çok riskli bir durum doktorunuza sorun lütfen ani bebek kaybı olabiliyormuş Allah korusun
kartanesi02 Balarisiii peki kızarıklık döküntü falan var mı sizde yani bende hiç bişey yok sadece kuru bi cilt kaşıntı zaten normaldede pazartesi sezeryana alınıcam bende
Neslimami Balarisiii merhaba bende 35+3 haftalık gebeyim aynı durum bendede var kollarımda kaşıntı başladı 3 gündür ve sag karın boşluğumda ağrı var ! Sizinde bu şekildemiydi ?
Demoscum Rabiabalclar ben de aynı şikayetle gittim, tam kan, rutin ve safra asiti testleri istedi 1 haftaya kadar çıkacakmış sonucu. Bekliyorum umarım kolestaz değildir. 😔