Merhaba guzel hamile arkadaslar ben 33 haftalik hamileyim ve az once lavaboya ciktgimda afedersiniz oncelikle kanama lekelenmesi oldu pecetede bi kac damla gecen gun de esimle birliktelikten sonra olmustu ama bugun oyle biseyde yokken kanama olmasi beni cok korkuttu bilgisi olan yardimci olabilir mi hastaneye gitmeli miyim bebegimin hareketleri gayet iyi bu arada