Yalova77 Tecrübeli anneler genelde kız bebeklerin erken doğduğu söyleniyor bana. Ben de kız bebek bekliyorum ve 36. Haftamdayım haliyle endişeli bekleyişler başladı. Her bebek her kadın farklıdır evet ama merak ediyorum Siz kızlarınızı kaç haftalıkken kucağınıza aldınız😌
Lulemom Yalova77 39+3 de kendi isteğimle sezaryen oldum. Ve ameliyata girerken hiç açıklığım bile yoktu. Doğuma dair hiç bi belirtim yoktu kısaca 😄
narlinco Yalova77 merhaba, hakkımızda hayırlısı olsun. 38+3deyim ne açılma, ne kasılma, ne başını kanala sokma var. Bu kızlar çok nazlı tüm tezleri yanıltır😄öylene sağ kasıkta kafayı koymuş 4 haftadır yatıyor🤷🏼♀️
iremss Yalova77 herkes bN bunu dedi ve panikle 32 haftada herşeyi hazrlDım kızım 39+6 da gelmedi son muayenemde açılma sancı hiçbir şey yoktu nst düzenszliği ve tansiyonum yükselmesi sebebiyle sezaryen oldm onu da olmasam daha gelmezdi 😂
Yalova77 narlinco amin hepimiz için hayırlısı olsun inşallah☺️ Benimkisi de 24. Haftadan beri baş aşağı pozisyonda duruyor merak ediyorum ne zaman doğacağını🙈
hukukcuanne_06 Ben doğurmadım ama ben kendim sonuna kadar durmuşum😂 bi gğn daha gelmesen ameliyat olacaktım der annem. İş arkadaşım da kızını 40 tan sonra doğurmuş. İnstada biri de 41 de doğurdu🙂 bence cinsiyetle alakalı değil
Yalova77 hukukcuanne_06 ayy ben de geç doğmuşum annem öyle söylüyor sen doğduğunda cildin bir garipti diyor hatta😂
Yalova77 iremss ahh bu kızlar çok nazlı😌 doktorum 38 39.haftada çatı muayenesi yapıyormuş sorduğumda öyle söyledi. Bir yandan da erken doğum yapanlar da var son zamanlar gerçekten insan aşırı merak ediyor 😊
tatlidusler Yalova77 kızımı 41+ larda doğurdum zoraki sezaryen güya doğum erken de olabilir demişti doktorum 😀 pek belli olmuyor o işler 😊
Mervesofiye Yalova77 yok cnm ya ben kızımı 41+1 de doğurdum yani gelmiyordu ne açılma ne sancı ne suyum gelmişti şunu sancıyla doğum yaptım
zeytinkiz Yalova77 ayyyyy kız yok ne erkeni 😄 benşm ilk bebeğimdi erken gelir kız bebeği dediler bende anneanneme gidecektim hastaneye yakın diye onda kalacaktım. Anam 36.hafya herşeyi mi bitirdim canta valiz topladım gittim 37.haftamdaydım. Biz 38 de olur diye beklıyoruz herkese anneannem söylüyor bugün yarın doguracam diye tabii. Aile apartmanı birde daykmlarda var bina da yengemle komsular hergün gelıo noldu noldu sancın var mı suyu geldi mi falan. Ben ne zaman dogurdum 41 +1 de 😆😆 1 ay bunalıma girdim herkes gelıo sen hala dogurmadın mı yok sen tarihi bilmiyosun bilmem ne Allahım kafamı duvarlara vuracaktım artık 🤦 Tabii herkese farklı olur ama inanma öyle seylere kendi kafanda hafta gün belirleme ben hayal kırıklığına ugradım 😆😄
Yalova77 zeytinkiz ayy ben de ondan korkuyorum yA işte😂 her gün kafa vücut olarak hazırlayacak insan kendini sonra bir bakıcak ne gelen var ne giden 😂
gldn065807 Yalova77 benim kız 35 haftadan itibaren kanalda hale gelen giden yok bende erken gelir olarak biliyorum ama yok yani 38+3 deyiz bu arada 😅
gldn065807 Yalova77 yapuyorlar gerçekten iyi dedik eşimle gelir zamanında kanala girdiyse yok halada niyeti yok içeride rahat heralde tekmeleyip duruyo 😅😅