Glr2707 12+0 bazen banada geldi ağlama krizleri küçük şeylere saatlerce ağladım hormonlardan dolayı çok tahammülsüzüm ama hep mutlu olacak yollar arıyorum buluyorum umursamamaya çalışıyorum😋 bugün kontrole gittik mesela bebişimi gördüm keyfim yerine geldi 😍 genel olarak iyiyim Allah’a şükür bulantı vs çok az yaşadım son zamanlarda baş ağrısı çekiyorum en çok ☺️