Mtoksz16 Arkadaşlar kanama şüphesiyle hastaneye gittim alttan muayene etti kalp atışı alamıyorum ama alet yetersiz de olabilir dedi,böyle bişey yaşayan oldu mu daha önce ?
gldn065807 Mtoksz16 benim 5 haftamdan 23 haftama kadar kanamam oldu her defasında alttan muane ettiler şuan 38+3 deyiz zaten kanama demek dusuk riski demek doktorun alttan bakmasiyla alakası yok canım
Kubra10_ Benim ilk haftalarda kanamam oldu daha çok küçük olduğu için alttan bakılan ultrasonda tek görünüyordu o zaman bakmıştı ta ki kese görünene kadar ilaç ve iğne vermişti
Mtoksz16 Kubra10_ alttan muayene yaptırdınız yani sonrasında sıkıntı oldu mu peki kanama düşük riski vs