selins Sabah doktora gittim arkadaşlar kontrolüm vardı 16+4 deyim şuan cinsiyeti öğrenemedik net olarak bebeğim göstermedi kendini bacaklarını çapraz yapmış duruyor ama doktor tahminim erkek dedi hafta içi tekrar gidicem göstermezse kız diyorlardı hep ama doktorum erkek gibi dedi böyle bi durum yaşayan var mı 🤔
Harunnisa selins 15 de doktorum erkege benziyor ama kordonda olabilir dedi 17 de gittim bacaklarini kapamisti suan 20+1 iz dun gittim yine bacaklarini kapamis hatta bu sefer eliyle organini kapamis gostermemekte israrci tam ogrenemedik kızmı erkek mi
Bahar54 selins kemik yapisina gore tahmin ediilebiliyormus. Benim kemik yapisi erkege benziyo denmisti 11.haftamda ve dogru cikti.
svmeybgl selins bende 16-18. Haftalarda göstermedi ihtimal erkek demişti . 20. Haftada net öğrendim erkek olduğunu
Kubdenya selins bizimki bağdaş kurduğu için öğrendik 13 ten beri kız dediler . Muayeneye gittiğinde çikolata ye hareketleniyor o zaman her yerini açıyor 🤣🤣
selins Harunnisa evet ya bacaklarını kapatmış bizimki de ne yaptıysak göstermedi en son tahmin olarak erkek dedi doktorda bakalım hafta içi bi ümit görürüm belki sağlıklı olsunlar da inşallah 🙏
selins Kubdenya bi ihtimal erkek dedi doktor ama tabi ki değişebilir sağlıklı olsunda hayırlısı artık
Merve71 Dün bende gittim 16+6 yiz bugün. Bacağını kapatiyor hep doktor kıza benziyor dedi.carsamba tekrar gidicem bakalım net bir şekilde ogrenebilcez mi 🤔
Aryam selins bu haftaya kadar nasil hamilelik gecirdin yani rahat mi bir de yuzunde sivilce falan chiktimi hich❤️❤️
Yineanne Aryam benim cok sivilce cikti yaa cinsiyetlemi alakali 15. Haftada erkek dedi doktor ama emin olamadi gibi
bsebse Benim de hic gostermedi ne yedim ictimse olmadi :)) tahmin bile yoktu.sali gunu 20+2 iken ayrintiliya girdik ve kesin kiz degismez dedi doktor :)
Mel-sin Benimki de kapatmıştı hep bacak arasını. 20.haftamda öğrendim bende. Daha öncesinde 2 kere kemik yapısına göre kız dedi doktor. Her bacak arasıni kapatan kız olmuyor bilginize. Ark.lariminki de kapatmıştı onlara da erkek demoşti. Kemik yapısına göre tahmin yapabiliyor doktorlar. Erkek dediyse erkek olma ihtimali yüksektir cnm.
Glitter selins gosterip gostermemesinin cinsiyetle alakasi yok. Bebek karinda oyle rahat ediyor demek ki. Benimki de tam gostermedi ve detaylida ogrendim. O zamandan beri de yuzunu gostermiyor, erkek bebek. Demek ki utangac ballar 😀
karahanzynep selins bende 16 haftalikken ogrenmye gttim canim bacaklarni toplamisti ama bseyler belli gibiydi doktor yuzde seksen erkek bebis dedi haftaya gittigimdede erkek oldugu kesinlemisti