Arkadaşlar 35 yaş üstü olduğum için 4 bin liraya kromozom testi (nift) yaptırdık.. doktorların farklı farklı tahmin yürüttüğü cinsiyetimiz bu sayede kesinleşti 🥰 tabiki önce sağlık ama bi oğluşumuz olacakmış 🧿🤲🏻 Bu arada 15 haftalığım.. Geçen hafta devletteki kız, özeldeki doktor erkek olacak demişti 🤗