Hepinize teşekkürler kızlar bebeğim kız, ara ara kasıklarıma ağrı giriyodu ama oda gerçek sancı değil. Normalde çatı muayenem bugündü ama benim pazartesi sabahı uyandığımda hafif su geldi ilk idrar sandım tuvalete bi gittim sıvı hala geliyor hafiften bacak aramdan akıyordu ve hafif kanamam vardı. Hastaneye gittik nstde hafif sancım cıktı açılma 1 cmdi. Eve göndermediler biraz su geldiği için gözetim altında ol dediler. 11di yatışım oldu. Nst bağlandım yine sonra lağma oldu. Suni sancı verdiler. 1 saat sonra geldiler açılmam 2cmdi. 1saat sonra tekrar geldiler 3 cm. Ebe açılman yavaş gidiyor dedi bunun için elle yokluyor tabi. tabi ben bu sırada hep yürüdüm pilates topunda zıpladım. Epidural ister misin dediler dayancam dedim istemedim.Sonra ebe bidaha geldi açılmam 9cmdi. Ve kafası gözükmüş hemen doğumhaneye aldılar. Tek kuvvetli ıkınmamda kızım geldi çok şükür. Doktorum bağırmadan doğurdun nasıl hamilesin dedi hepsi alkışladı hemşirelerle birlikte. 36. haftada bol yürürüş hurma basladım ve hastaneye meryem ana otu götürmüştüm onunda etkisi oldu mu bilmiyorum internetten bakabilirsiniz. Doğumdan korkmayım hep dua edin ben başarırım diyin. Emin olun kucagınıza aldıgınızda her şey geçiyor hepinize hayırlı doğumlar 🙏🏻🤗🌸