Wonderful_mom Kızlar 33 haftalığım vajinal fitil kullaniyorum enfeksiyon için. Bugün tekrar kullandim kullandiktan bir kac saat sonra su gibi akıntı geldi… çamaşırım ıslandı.. fitilden kaynakli mi acaba?
gulfemsvnc Wonderful_mom bende ne zaman mantar için fitil kullansam aynısı basıma gelir. eriyen fitil akıyor yoğun bir sekilde pedime. sizin de bu sekilde olabilir mi? eğer bildiğimiz su gibiyse doktorunuza bilgi verin.
Fatmanur__ Wonderful_mom benim bildiğim o fitili kullanınca öyle oluyormuş zaten kullanan tanıdıklarım da aynı şeyi söylemişti
Mouradi Wonderful_mom Bende de öyle olmuştu kullandığım zamanlar. boşuna korkmuştum suyummu diye normalmiş ama Şükür 😅
Fatmanur__ Wonderful_mom evet ama diğer arkadaşların da yazdığı gibi gece yatmadan önce yapmanız gerekiyor
gulfemsvnc SunnyG evet ayrıca bu yorumu yazmak icin gelmistim. gece yatağa yatıp kullanmak gerekiyor faydasını görebilmek icin. yatıp kullanıp tekrar ayaklandıysanız cok normal su gibi akıntı gelmesi. @Wonderful_mom
EdaElaAyaz Wonderful_mom ben kullanıyorum merak etmeyin aynen öyle oluyor hatta çıkan su asitli oluyor ki çamaşırınıza değince çamaşır suyu gibi renk acıyor ped kullanın 2 gün sürüyor merak etmeyin normaldir bebek su çok farklıdır