Aslii_rc Bilgisi olan güzel anne adayları, özelde doğum odasını rezerve mi etmek gerek ? Nasıl oluyor yanında sadece eşinin olmasını dileyen odalar rezerve mi ediliyor 🤷🏻♀️ Nasıl oluyor bu doğum odası ?
gulfemsvnc Aslii_rc Nasıl yani doğum için hastaneye yatış yaptığınızda direkt odanıza çıkıyorsunuz zaten. Oda hazır bir şekilde sizi bekliyor.
hunilimom gulfemsvnc doğum odası derken sanırım dogumhane yi kast ediyor doğum anında esi nasıl yanında oluyor ben öyle anladım Aslii_rc
Aslii_rc gulfemsvnc internete baktığımda paketten galan bahsediliyor kafam karıştı buraya sorayım dedim olur ya odayı rezerve etme gibi durum varsa bilgili olalım diye biraz da saçma aslında düşününce emin olmak istedim 🥺 cevaplarınız için çok teşekkür ederim ❤️
gulfemsvnc Özellerde odalar tek kisilik yanınızda istediğiniz bir ya da iki kişi refakatçi kalabilir.
gulfemsvnc hunilimom öyle diyorsa hic bilgim yoktu zaten:( daha once hic duymadım doğumhanenin rezerve edildiğini. acil doğuma alınması gereken biri olsa alacaklar mecbur oyle bi sistem olacağını sanmam.
hunilimom gulfemsvnc öyle bir sistem yok zaten özelde tüm tetkikler yapılıyor yanında biri ile dogumhanede sancıyı vs çekip doğum olup odana çıkıyorsun
hunilimom Aslii_rc her hastanenin bi doğum paketi oluyor içinde oda süslemesi fotoğraf çekimi vs bu bulunduğunuz il veya ilçeye hastaneye göre değişiyor