Tokyo Zeytinyağını bir pamuğa batırıp tam oraya denk gelicek şekilde yatarsan ve bir kaç gün bunu yaparsan çok iyi geldiğini duymuştum.. Önemli olan kabız olmamak, kuru incir, kuru kayısı, hoşaf, komposto, bol su, kefir, lifli meyve ve sebzeler, sıvı ağırlıklı beslenmek ( çorba, sulu yemekler vs.) iyi geliyor canım..