Eliffefee 35 haftalık gebeyim 2 kilo 250 gram dedi doktor bebeğimin kilosuna normal mi acaba geçen hafta erken doğum tehlikesinden bir hafta hastaneye kaldirildim doğum önleyici ilaçlarla doğumum durduruldu doktor ufak haftasına göre dedi 37 haftalıkken yani iki hafta sonra o zamana kadar sıkıntım olmaz tekrar doğumum baslamazsa doktor sezeryana alacak o zamana kadar 3 kiloya yakın olur mu kilosu kuveze ve ya yoğun bakıma girmekten kurtulur mu yavrum şimdi doğumum olursa doktor yoğun bakıma alınacak dedi o yüzden doğumum durduruldu korkuyorum açıkçası