Ezgiozkaan Merhabalarr 32. Haftada bebeğinizin kilosu kaçtı ? Ben 32. Haftadayım doktorum 2.700 gr dedi biraz fazla kilo almış bebek o sebeple takibe aldı beni sizlerde durum nasıl ?
Nisrem Ezgiozkaan 31+3te 2100 du ama buna bile cok iyi dedi doktor sizinki biraz fazla olmus sanirim😞
Sinoooom Ezgiozkaan şekeriniz mi var sanırım yada suyunuz fazla 🤷🏻♀️ Takibe nasıl aldı ? Yiyecek vs yasakladı mı peki ?
kuzeymomsss Ezgiozkaan en son 30 haftalıkken gitmiştim ve 1770 gr demişti doktorum. 10 gün kadar ilerideydi, sizin biraz tontiş bebiş galiba 🙈 şekeriniz falan mı var acaba
Ezgiozkaan Sinoooom Sinoooom dahiliyeye yönlendirdi ve açlık tokluk şekerimi ölçmemi istedi 2 gün boyunca 2 hafta önden gidiyor bebek dedi , bakalım yarın dahiliyeye gidicem :/
Geceler Ezgiozkaan bende 33+4 deym 2.500 kiloyuz benimki erken gelcek gibi oyüzden kılo yapcak besinler tüketmeye çalşıyrm bana öyle bişey demedi doktorum fazla diye
35lavanta Ezgiozkaan Ben tam 31. Haftada gitmiştim 1650di şuan 31+5 olduk tabi ne durumdadır bilemem artık ama siiznki biraz fazla tombik gibi geldi banada 🧿😂
Sinoooom Ezgiozkaan benim bebeğim de 28 haftamda 1323 kiloydu 33 oldum perşembe öğreneceğim , benim bebekte önden gidiyor 2 hafta ondan sordum 🙏🏻