zedan1903 malesef hep aynı durumdayız ama üzülme bence krem kullan göğüslerin için en azndan kaşıntıyı alır ama çatlaklar malesef kalıcı benm 2.hamilelğim ilkinden de var çatlak bunda da oldu kendimi aynada görmek istemiyorum ama moralimi de bozmıyrm napalm