Birseniz bende ilk ön yargılıydım şeker yüklemesi ama alakası yok ya bir sürü doktor Prof yaptırıyo ortaya birisi bi laf atıyo yok şeker hastası olursun yok şekerin çıkar yok şu yok bu ben yaptırdım hatta ilk 50 ilk yapılıyomuş doktor bana direk 75 ilk yaptırdı içtirdi o şekerli şeyi yani en azından aklımda kalmadı çünkü şöyle bişey var doğumda düşün şeker yüklemesi yaptırmadın ve Allah korusun da şekerin var diyelim ve sezeryan olucaksın aksilik ya bi anda şekerin çıktı stresten ve sen bilmiyosun şekerini tabiki kontrol ediliyo ama öncesinden önlem almak mı yoksa o anda telaşeye girmek mi yani bir sürü hamileye yapılıyo kötü bişey olsa kimse yaptırmaz yapmaz da boşver sen yaptır canım