Kızlar 35. Haftadayım normal nst günümdü gittim nst yatağına yattım bacak arama bir ağrı girdi, belime bir ağrı girdi ki sormayın. Nst de sancım çıkmış doktorum yatış önerdi 4-5 saat serum, ilaç ve ciğer geliştirici iğne tedavisi gördüm. Çok korktum inanın erken doğum görünüyor dedi doktorum. İkinci doğumum olacak sezeryanım bir de dua edin nolur daha erken. 35. Haftada kızım 3000 kg umarım her şey yoluna girer. Gece sancılarım oluyor, bebek toplanıyor her an gelecek diye tırsmıyor değilim..