mucizemsi11 sorduğunuz soru saçma değil gayet doğal bir soru. özellerin bir çoğu şart diyor puset ile çıkış yapılmasına. devlet için aynı şey geçerli mi bilemiyorum. kendi fikrim ise şart olmasa bile gereken bir şey. kücücük bebeği ne portbebede çıkartabilirim ne anakucağında. en sağlıklısı puset