Mavimor Merhaba hanımlar. Günlük 7 kere şeker ölçümü yapıyorum haftada bir kutu şeker ölçüm çubuğu bitiyo. Sizler nasıl yapıyosunuz. Doktor mu yazıyo her hafta özel kendiniz mi alıyorsunuz.
Yigitinannesiyim Mavimor Eczaneden alıyorum maalesef fiyatları çok arttı bir kutusuna 100 tl ödüyorum devlet 20 tlsini karşılıyor normalde 120 yani şeker ölçüm cihazına göre kalitesine göre değişiyor fiyat
Ebru-adiguzel Canım doktor rapor çıkarıyor sana ona gore belirli aralıklarla alabiliyorsun yani oraya günde kaç ölçüm yaptığın yazılıyor ona göre haftada bir mesela alıyosun eczaneden bi miktar para ödeyip 8 tl gibi bişey alıyorlardı benden sanki
Mavimor Ebru-adiguzel dahiliye gebelerde rapor çıkarmıyoruz geçiçi olduğu için dedi de. Böyle de haftada çok zor
Ebru-adiguzel Mavimor valla canım bana endokrin doktoru hemen rapor yazdı haftada bir alabiliyorum ezcaneden raporum olduğunu söyleyerek
Ebru-adiguzel Mavimor doktor gebelik şekeriniz olduğuna dair sisteme rapor giriyor benim öyle oldu hatta insülin yazmam gerekiyor rapor için illa demişti ilk zamanlar insulini de almıştım kullanmamıştım
Melekk-911 Mavimor ilk başta eşimin şeker raporu üzerinden aldım 2kutu verdi o da 1 ay gitmedi. Sonra parayla almaya başladım. İlk hafta bende 7 kere ölçtüm sonra günde 4 e düşürdüm aç tok . On call marka kullanıyorum. 35 TL’den aldım 2sefer , şimdi 47tl ye çıkartmışlar 🙄
Rengarenkk Mavimor 7 çok değil mi ya:( allah yardımcınız olsun. Bana 3 kere dedi o bile zor geliyo bi sabah aç bide akşam tok ölçüyorum. Şeker değerleriniz nasıl?
Mavimor Şülür 140 sınırını çok aşmıyorum arada kaçırdığım oluyo ama. Evet sürekli gözüm saatte sürekli cihaz yanımda
Lisen Bende 8 kere ölçüyorum. Sürekli takip amaçlı .. 80 tl veriyorum counter plus striplerine .. mecbur ne yapayım yeterki bebeğim sağlıklı olsun
alya5 Mavimor bende günde 4 kere ölçüyorum malesef stripler çok pahalı accu-chek performa şeker ölçüm cihazı var bende de endokrin yazmış dı en iyi ölçümü bu cihazın yaptığını söylerek gerçekten de hastanede ki kan tahlil sonuçlarımla birebir aynı çıkıyor sonuçlar. 50 tane stripe 90 lira para ödüyorum bende devletin karşılamış olması ile beraber tabi bu fiyat normal fiyatı 150 falan sanırım😔
Villanelle Ben de 6 kez ölçüm yapıyorum. Doktor günlük 6 doz şeklinde giriyor hep sisteme. Tabii o hatırlamıyor, ben hatırlatıyorum. Bittiğinde tekrar gidip yazdırabiliyorum, sgk karşılıyor