Mirdemir Kızlar üşütme kaynaklı şiddetli vücut ağrım var vicks kullanan var mı aranızda bir sorun olur mu
Busra032 Mirdemir ben ayaklarımın altına ve burun kenarlarima sürmüştüm grip olmustm ateşim falanda vardı 9 haftalıkken çok şükür bişey olmadi hatta burun tıkanıklığı için bardağa sicaksuyla karıştırıp başımın ucuna koymuştum arada kokluyordum burnum açılsın diye şuan 22+3 oldum
Mirdemir Busra032 bende sırtıma başıma ayaklarıma sürdüm çünkü dayanılacak gibi değil inşallah bir sorun olmaz 🙏🏼
Bebeeem Ben de kullandım ayaklarıma sürmüş yatmıştım. Covid olunca burnum tıkanınca da suya buhar yapmıştım. Hatta doktoruma da sordum sorun olmaz dedi ama yine de temkinli olmak gerekir çok kullanmamak ve sık kullanmamak daha doğru diye düşünüyorum.